CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 5, 2011

giant squid..

salam semua.
pening... lupa pword untuk blog terbaru...
taip punya taip tiba2 dapat enter blog yang aku buat tahun 2009. wah, magic

rayyan tdo, thats y ble update blog. qistina ada umah mom in law. dia tak nak balik umah taman coz kat cni tak dak kawan. kat umah tok ramai sepupu. mula2 aku ok dia tak ada kt umah. tapi sekarang aku dah mula rindu. rayyan plak nampak mcm sunyi kakak takde.
2 hari lepas berjaya pujuk dia balik umah. bawa dia n rayyan p funfair kat stadium darul aman.
happening kat sana coz banyak mainan. aku kena paksa ngan qis temankan dia naik GIANT SQUID. mula2 ingat binatang tu tak laju sangat .control n ble gelak2 lagi ngan qistina, bila dia dah stat bergerak...WAA!!!!!!!!!!! LAJU GILER!!! qis relax je. x takut langsung. aku plak takkan nak tunjuk takut depan dia. aku pun jerit2 manja je la.. tapi dalam hati tuhan je tahu. turun je dari binatang tu...

qistina: mama, esok kita mai lagi nah? ina nak nek lagi.

ma: b, esok b teman qis plak la...
b : mampus aku....
love,
cher ieyna

0 comments: